Wednesday 15 May 2013

Perabot Jati Moden dan Kontemporari






SUKA JATI GALERI  
   
Latar Belakang :
Galeri Suka Jati ditubuhkan pada tahun 2012 bagi menjual dan mempromosi perabot berasaskan kayu jati yang diimport dari Indonesia kepada masyarakat tempatan di kawasan Perak Tengah ini. Galeri Suka Jati ini terletak di alamat 124 dan 125 Taman Indera Putera, Bota, Perak.

Objektif :
Galeri Suka Jati  adalah kedai yang menjual pelbagai jenis bentuk dan rekaan perabot yang berasaskan kayu jati. Pengurus Galeri Suka Jati  telah ke Indonesia untuk melihat serta memilih sendiri perabot-perabot dan barangan kayu jati untuk di jual dan diperkenalkan kepada penduduk tempatan di Perak ini khususnya. Produk kayu jati terbaru dari segi rekaan, bentuk dan warna telah diimport untuk memuaskan hati pelanggan serta memenuhi selera penggemar produk-produk barangan kayu jati. 

Jualan :


Galeri Suka Jati menawarkan harga yang berpatutan kepada pelanggannya. Harga yang ditawarkan adalah memenuhi kehendak pengguna bertepatan dengan kualiti perabot serta produk kayu jati yang dipasarkan. Pihak kami mengadakan promosi jualan sepanjang tahun dengan potongan sebanyak 10%-20%. Pada musim perayaan pihak kami juga menjalankan promosi jualan istimewa kepada pelanggan. Harga yang ditawarkan adalah amat berpatutan setanding dengan kualiti perabot kayu jati di galeri ini.



Produk Kayu Jati :


































Datanglah beramai-ramai ke Suka Jati Galeri di alamat :

124 & 125
TAMAN INDERA PUTERA
32600 BOTA PERAK
JALAN IPOH-LUMUT
05-3762990
05-3762989




















No comments:

Post a Comment